Fika gånger 10?

Varit ute en liten sväng och fikat. Igen. Det gjorde ja före jag gick också. Och på morgonen. Och snart på jobbet eftersom jag jobbar kväll idag. Faktiskt är jag lite glad, eftersom jag hade ju stickat en lilla klänning till systersonens lilla Elli och dom mejlade igår, att det vad snyggt och är inte alls för liten. Tur med det :-) Men vadd som inte gör mig glad alls är de tidningar. Bara svammel och oordning. Ibland känns det att man måste själv ut och lära upp folk. Hur kan det vara så otroligt många dumskallar över hela världen? Och hur i helsike har dom fått makt?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut rätt. Har själv försökt lära världen något men.....ja du vet...inte så lätt att ha och göra med folk som är helt olärliga.:)

Lite synd att man står där med lösningen på allt och ingen lyssnar.
Nåja...får väl ta en paus och koka lite kaffe....en Abraurbulle..lite torr, men doppad så..kanske smeta på lite smör...sen koka lite älgfeta...kanske ligga...
/-Anders

Svar: Ja, det är verkligen så svårt att tvinga på folk smartheter och klokheter, men dumskallarna fattar ju ingenting.... :D
Monika

2012-11-22 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0