Vilse...

Kände mig lite vilse idag och nu, mot kvällen, känns det ännu värre. Har tänkt hela dag på det att jag måste verkligen försöka skriva klart min halvskriven fjärde del av kvinnoromaner så att jag kan börja med annat. Deckare kanske? Känner mig vilsen och förvirrad! Typ så...
 
  
Dessutom ringde de från jobbet och i ställe min ledig dag imorgon ska jag gå och jobba extra. Och hela helgen till. Och måndag också. Hurra för det. Men efter det får jag ju en hel ledig vecka. Och nu är frågan - hur ska jag hitta lite lugn och ro och bara sitta bakom dator och känna att nu vill jag skriva och att jag vet vad jag ska skriva... Kommer inte ens ihåg vad jag har skrivit före. Att man är så lat. Fast det är jag inte! Inte lat alls. Jag har varit ju sista tiden upptagen med mina småttingar-kompisar. Och det har varit roligt. Dags att göra annat?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0