Tillbaka i vardag!

Gästerna är nu tillbaka hemma och jag, efter att jobbat, tillbaka i vardags rutiner. Konstigt. Allt känns konstigt. Idag var jag själv också hemma.Tänkte ha ett skön dag, skriva kanske... Men i ställe irriterade jag mig på knäppen Breivik. Direkt på morgonen. Att dom där i Norge fortvarande hoppar runt honom? Vad är han? Kung? Han vill och vill inte. FF!!!  Kan inte fatta det. Finns det ngn vettig människa som kan ordna hans hängning mitt i Oslo? Alla ska se på! Bestämde jag. Hm... Kanske inte små barn...
Och då spenderade jag flera timmar med Jack Reacher. Igen. Man kan bara inte bli trött på han. Verkligen inte. Även om han går runt och kan döda. Bara så där. Fast annars skulle han bli dödad. Försvara kan man sig.
Men nu kollade jag bilder från sommaren och blev så ledsen. Mina sköna kompisar och deras roliga barn... Och mina små sötisar till barnbarn...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0