Spontant köp...

Jag har tydligen drabbats av en konstig sjukdom. Jag älskar världen! OMG!!! Det är ngt nytt för mig. Vanligtvis är jag ju inte nöjd med ngt. Men nu... Inte så långt tillbaka ville jag leka  fredsmäklare, tur att jag blev stoppad. Då ville jag  tvinga på hjälp efter min smak, men blev igen stoppad... Men nu var jag smartare, håll mest tyst och köpte bil åt min mamma. Ha-ha... vem var smart nu!
 
 
Det blev en PEUGEOT 306. Inte behöver gammal mamma gråta över sin gamla trasiga Ford....  Men, men... Jag köpte, min svärson hämtade och levererade. Och nu är det problem. Jag, som är tusen mil borta kan inte härifrån registrera bilen i Estland. Så att jag måste skicka en fullmakt. Och kan jag det? Ju, om jag skrivit upp svärsonens ID numret och bilens alla nummer. Vad jag inte gjorde så klart. Och kan inte skicka pappret före måndag, då dotters familjen är hemma efter helg vistelse i SAAREMAA och kan kolla upp numret på bilpapper, som dom fått. Duktiga jag...
Men måste nu sluta irritera mig över det. Om några timmar ska jag till jobbet efter min semester och har direkt 25-timmars pass för att börja med. Lyckliga jag eller hur...

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Du är rätt rolig.
Dan har säkert ett spännande liv...och eftersom jag "känner" honom en del så tror jag att han stortrivs med det.
Tack för att du delar med dig/-Anders (som sufar från vattenytan)

Svar: Tackar! Förresten... vattenytan... Hm. Har du hört talas om ubåten? Undrar om där funkar internet & FB...
SymfonyM

2012-07-13 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0