Packa och bära

Packning på gång. Men shopping hände på lunch tiden. Tog bara fem timmar. Ungefär. Men packning är inte så lätt och dessutom är jag bra att glömma saker. Men samtidigt kan man säga att NU BÖRJAR MIN SEMESTER. Utan stress och surrande, i ställe bara vila, läsa och varför inte lite vin till grillning? Jag har typ en vecka för mig själv före man ska tillbaka till jobbet. Eller ska man ta ut några dagar till? Nej, måste spara till höst, kanske vill åka igen New York eller Florida. Jag behöver flera mer semesterdagar än jag har... Och jag reser ju inte ens så mycket som jag skulle vilja...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är ni snart i Arvidsjaur igen....

Svar: Någon gång i livet och tror att min släkt, eller en del av dom, följer :D
SymfonyM

2012-07-02 @ 21:26:04
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0