Ledig...

Nu börjar min sju dagars ledighet! Kan inte ens tro att det är sant. Och... jag har stora planer. Dessutom är jag glad att det andra paret av bebis flip-flops fick jag göra klart i arbetstid. Kul va? Även om katten försökte mad alla konstiga knep och gång på gång puttade ned allt från bordet och tjuvade min virkning.
 
 
Och nu ska jag ta sig i kragen och gå och starta tvättmaskinen. Och laga middag. Och se lite på OS. Och då har jag tänkt läsa och se på OS. Och imorgon, då ska man ta hand om ngt seriöst. Tänkte jag. Vad skulle det bli?

Kommentarer
Postat av: Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Vad skönt med lite ledighet, njut som bara den :D

Svar: Tack! Njuter för fullt och vill inte göra ngt :D
SymfonyM

2012-07-31 @ 12:23:04
URL: http://motdromhuset.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej jag undrar vart du hittat mönster till dina underbart söta flippflopp till bebis? Mvh Ellinor

2015-07-05 @ 13:20:42
Postat av: Ellinor

Hej jag undrar vart du hittat mönster till dina underbart söta flippflopp till bebis? Mvh Ellinor

2015-07-05 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0