Läsdagar

Hade så bra och trevligt med Jack Reacher i Lee Child's bok "Dollar" att kunde bara inte stoppa mig och läste också Darja Dontsova's "Quasimodo i högklackar". Och det var roligt. Lättläst och ironiskt, precis som jag vill ha. Och deckare så klart. Men denna roliga f.d. musikern, privatdetektiven från byrå Sherlock. Kvinnan som kallades LAMP. Det är det bästa att driva tiden med. ATT LÄSA. Fast det betydde inte att jag inte hade inget annat att göra. Visst hade jag, men gjorde inte. Och idag, söndag, är jag bara lycklig över det. Kanske ska läsa ngt till? Det är ju inte kväll ännu? Och jag har varit duktig och varit redan ute på hundpromenad och mat är klart... Visst, nu ska man läsa mer...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0