Kattliv

Äch, vet inte varför jag kände mig idag less på allt men samtidigt lite rastlös också. Tydligen behövde ngt att göra, vad annat kunde det vara? Så att jag bestämde mig för att dressera  vår jobbarkompis, katt mr. MILO. Tyvärr! Han var inte så glad över min entusiasm och försökte gömma sig. Men jag hittade honom!
 
 
 
Tänkte hårt med vad och var skulle jag börja, men eftersom han visade stor intresse till klockan, då tänkte jag att det blev ju lätt. Tydligen vill han lära sig känna klockan.  NO PROBLEM! Och vi började lektion.
 
 
Tyvärr måste jag ta hela lektionen ihop med att han tyckte bara om klockans visare och allt efter brydde han sig inte det minsta. Olydig och otacksam varelse...  Men. Ha-ha... Jag är envis, fast det vet ju inte han. Låter honom tro att han kom undan. Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0