Jobb-jobbare

På jobbet. Mitt på gästernas vistelse. Men så är det. Och kanske är det inte alls så dåligt med lite lugn och ro. Med tanke på det att direkt efter jag öppnade ögonen på morgonen, blev jag barnvakt. Och då kom min bror förbi och fort och smidigt blev jag barnvakt inte till två utan till fyra ungar. Tur att dom vet ingenting om språkproblem och använde kroppsspråk. Roligt hade dom ... Jag också. Tyckte om att dom tog hand om varandra och jag kunde göra klar sallad och förbereda före middag. Men nu, som sagt, är man på jobbet och vilar ut före man ska hem och ta hand om gästerna. Den sista kvällen före dom åker till IKEA i Haparanda och efter det reser genom Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0