Hemma

Efter att irriterat mig till galen tillstånd på flyget hem (varför ska man ta med HELA lasten till planet när den kan lämnas in???) på medpassagerare som krånglar till och tänker inte alls hur dom stör alla andra med sin bagage och senare blivit överraskad av kylan i Arvidsjaur  gick jag till gruppträff. Och tur jag gjorde det. Var så mysigt och trevligt. Karin var tvungen att skjutsa mig eftersom Dan hade rekvirerat min bil. Det blev straff! Igen... (suck). Blandade köttfärs med pasta, han tycker inte om att äta på sådant sätt :))
Och då blev jag sjuk! Tror inte att det berodde på min hämndlust... Det är tredje dag idag. Mor lite bättre och tur med det eftersom ska snart till jobbet. Men före måste jag hinna förbi lilla Elly som fyller år idag. Redan ett år? Hur fort  tiden går egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0